• Túžite poznať
    príčinu, PREČO Vaše srdce nežiari šťastím?


     


                                       
                             
       
                                                                                                         
           
     

     

     

Slogan „fotka predáva“ sa zmení na „video predáva“

O tom, že je Daniela Kubovičová odvážna žena, svedčia až dve skutočnosti. Prvou je, že v zrelom veku otočila svoj život novým smerom. Z "pohodlia zmestnania" sa rozhodla vykročiť do neistého podnikania.

Založila vlastnú realitnú kanceláriu IDEA REAL. Čo je tou druhou skutočnosťou? Dozviete sa v prvom video rozhovore, ktorý sme natočili s Danielou v slnečnú stredu.

Na začiatok môžem len prezradiť, že bez akýchkoľvek praktických skúseností pred kamerou, mi poskytla VIDEO rozhovor.

Prečo si sa rozhodla stať realitnou maklérkou?

Realitám sa venujem lebo ma táto práca baví. Podstatnú časť môjho pracovného života som bola zamestnaná a práca, ktorú som vykonávala ma dlhodobo nenapĺňala, nedávala priestor mojej tvorivosti. Rozhodnutie dobrovoľne odísť zo stabilnej, dobre platenej práce do neistoty podnikania, a to všetko naozaj v zrelom vekusmiley nebolo jednoduché, ale inak to proste nešlo.

Mala som dve voľby: buď ostať v istote a trpieť pocitom nenaplnenia, alebo zariskovať a vydať sa na možno aj strastiplnú, ale samostatnú cestu. Moja mama hovorievala: „keď je koze dobre, ide sa na ľad šmýkať“. Počas doby čo robím túto prácu som zažila naozaj rôzne situácie a kopu stresov, s odstupom času však s istotou môžem povedať že túto zmenu neľutujem. Práca ma naozaj baví a z odoziev mojich klientov vidím, že je aj prospešná, a to ma napĺňa o to viac.

 

ÁNO, chcem vedieť viac ako video využívať pre seba - kliknite TU.

 

Viem, že sa zaujímaš o moderné technológie, v čom Ťa oslovilo video? 

Áno, je to tak. V realitách to totiž ani inak nejde. Realitný maklér sa nemôže spoliehať iba a výlučne len na okruh svojich priateľov a známych, že mu títo „dohodia“ obchod. Aj toto je významný zdroj obchodu, ale nemôže ostať jediný.

Popri tom, že bežne využívam dostupné zdroje z internetu pociťujem nevyhnutnosť posunúť sa ďalej. Nielen kvôli tomu, že konkurencia v tejto oblasti je veľká, ale hlavne kvôli mne samej – ak sa dá niečo vylepšiť, skvalitniť, tak sa tomu treba venovať, pretože mojím krédom okrem seriózneho jednania je aj 100 %ná kvalita poskytnutých služieb mojím klientom. A práve video je médium, ktoré si myslím že posúva reality na vyššiu úroveň.

Aký prínos by mohlo priniesť Tvojej práci?

Určite z toho očakávam uľahčenie predaja/prenájmu mnou ponúkaných nehnuteľností, najmä z hľadiska skrátenia času predaja/prenájmu. „Živé obrázky“ majú svoju silu už od čias bratov Lumierovcov, a teraz sa začínajú čoraz viac presadzovať aj v oblasti realít.

Kto dnes uverejní inzerát bez fotky, prakticky vyhodil peniaze „von oknom“, taký inzerát si dnes otvorí len málo záujemcov, ledaže je inzerát v sekcii súkromných inzerentov.

Fotka predáva, to vie každý realitný maklér; ja osobne si myslím, že nebude trvať veľmi dlho a  slogan „fotka predáva“ sa zmení na „video predáva“.

V čom máš otázky, čo Ti nie je jasné?

Otázok mám milión, minimálne do tej doby než sa mi podarí sa do problematiky dostať až na tú úroveň, keď moje videá budú mať profesionálnu úroveňsmiley.

To, čo je teraz pre mňa najväčší „problém“ je čas. Práca realitného makléra je časovo skutočne veľmi náročná, pracujem aj 12 hodín denne, často aj cez víkend, kedy iní oddychujú...

Na druhej strane si uvedomujem, že s videom je možné nehnuteľnosť predať alebo prenajať podstatne rýchlejšie ako klasickou cestou, preto dnes viem, že si na to vo vlastnom záujme čas jednoducho budem musieť nájsť.

Čo odkázala Daniela Kubovičová, autorovi on-line tréningu VIDEO ACADEMY Františkovi Kozáčkovi?

Chcem sa naučiť techniky, ktoré predávajú - KLIKNITE TU

E-book Príbehy šťastných ľudí pre Vás:

Komentáre

Najpopulárnejšie články

Obľúbené príbehy

Pridajte sa



Prihlásiť sa na odber

Kroky šťastného života